Saturday, June 21, 2008

傷心 (Sad)。。。



19/06/2008

不知为何,當晚的心情非常的不好,
Don't know why, my mood is totally bad at that night,
可能因為還在公司加班﹐
maybe I still work OT at office,
那時的我真的快哭出來了﹐
at that moment, I really feel like want to cry,
因為一切不好的事情都出现在我脑海里,
because everything bad is appear in my mind,
那时的我真的很想告诉老板我不幹了﹐
at that moment, I feel like telling my boss that I want to resign,
但我並沒有這樣做,
but at last, I think do that,
到最後我去找老闆談天﹐
Finally I go and find my boss and have a talk。。。。
以抒發我心中的不忿﹐
把我所有的不滿都說出來了﹐
因為有些是事情是不吐不快的。。。。

抒發出我內心不滿的事情後﹐
After have a talk with boss,
我的心情當下也變得好多了。。。
my mood feel better already。。。
而他們也會討論關於我的要求﹐
and their also will discuss about my request,
然後給我一個答案!!
and give me an answer!!
但無論結果如何﹐
Whatever how is end-up,
我會給我自己六個月的時間待在這間公司﹐
I will give myself 6mth time to work in this company,
看這間是否真的適合我﹐
see whether this company isit really suitable for me,
如不﹐
if not,
就只好再另作打算loh!!!!
will plan after that loh!!!!

No comments: