Monday, September 1, 2008

莫名其妙的感伤

August, 29

在放工回家的路上,
on the way going back home,
突然有一股想哭的冲动,
suddenly feel like crying,
我也搞不懂我本身发生了什么事,
i oso duno wat happen on me
always think alot
当下真的很想哭,
at tat moment i really wan2 cry
可是哭不出来,
but cant
眼泪只在眼眶里打转,
my tears not much enuf,it din drop out
很想找个人来发发牢骚,
wana find sumone 2 talk
第一时间想到的就是你,
1st ppl in my mind is YOU
可是拨给你。。
but call 2 u
又不知从何说起,
wher shud i start
又怕干扰到你,
scare disturbing u
又怕你说我神经病,
scare u said i'm crazy
bcoz it no reason tat im call u
所以最后选择不拨电给你,
finally I din call u
而选择自己去面对.........
i choose 2 be face it myself.........

1 comment:

Constance said...

我不知道你所谓的那个他是何方神圣
你不说,我也作罢
只希望在你有生之年
在你沮丧的时候
在你难过的时候
要记得,我很愿意当你的聆听者
要记得,我很想为你担这一份忧