Thursday, May 14, 2009

Value of a person.......

一个人的人格到底值得多少钱?
往往是很难衡量的....

How to value a person?
usually is hard to judge....

但在这现实和残酷的生活中,
总会有人只需利用那区区几令吉或几百令吉
而买到了一个人的人格。。。

but in real life,
we can easy found a value of a person,
how much is worth
bcoz of the small potatoes thing...


当然,我也不例外
一件很小的事情让我看清了一个人
看清了一个认识了多年的朋友

Ofcoz, I also the one
bcoz of some small matter
i see throught a person that I knew for a few years


故事的由来是:
一开始的一头雾水再加上你对我的冷淡
是我做了什么而促使你酱对我吗?
反复的想了又想,还是想不出个原因来
问你,你总说没事
但稍微有眼睛的人都看得出你有不妥啦。。。
说没事。。。在骗谁啊!!!

既然你不说,那就从我们彼此的朋友中问出个原因来..
最终,
我是从第三者的口中得知我想要知道 的答案
当我知道答案的那一刹那,简直是难以自信
既然你选择了这样对我,
我又能如何呢!!!


Below is the story:-
From the start, I very blur and confuse
coz suddenly u treat me like a person u dont ever know
den I start thinking, am I doing anything 2 you?? Am I???
Ask u what happen,
u keep saying nth is happen
but who ever got eyes sure can see sumting not right on you...
said nth happen wahhhh....wan2 cheat who!!!!

Since u dont wan2 tell,
so I decide ask from the friend v know...
At last,
I get the answer from a third party
quite shock when I get the answer
but what to do...since u decide 2 do that!!!

No comments: